Reklamacje i zwroty

 

Uszkodzenia podczas transportu

  • Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki.
  • W razie jej uszkodzenia sporządź pisemny protokół w obecności spedytora
    firmy kurierskiej.
  • Na jego podstawie będzie rozpatrywana reklamacja.
  • Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji – nr tel. 500 488 892.
  • Skan protokołu prześlij na adres mailowy:
    kontakt@modernforms.pl

Wady towaru

Jeśli okaże się, że produkt posiada wady ukryte skontaktuj się z nami telefonicznie 500 488 892 lub mailowo: kontakt@modernforms.pl, wyślij formularz reklamacji
(z naszej strony) wraz ze zdjęciem wadliwego produktu,
wadliwy produkt należy odesłać na adres:

MODERN FORMS
Dobrzechów 446B
38-100 Strzyżów

Pobierz formularz reklamacji    

Dowodem zakupu niezbędnym podczas składania reklamacji jest faktura.

ZWROT PRODUKTÓW WYKONYWANYCH NA ZAMÓWIENIE

Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. produkty zamawiane przez internet, a realizowane na indywidualne zamówienie,
a więc według wzoru zamawiającego, jego indywidualnych potrzeb, nie podlegają zwrotowi w trybie stosowanym dla innych produktów.